Εάν για οποιοδήποτε λόγο αιτηθήκατε ανάληψη και δεν επιθυμείτε να προχωρήσετε, έχετε την επιλογή να ακυρώσετε το αίτημα σας.
Από τις ρυθμίσεις του Λογαριασμού σας, επιλέξτε "Πορτοφόλι" και μεταβείτε στην καρτέλα "Ανάληψη" όπου θα μπορείτε να δείτε όλες τις πρόσφατες αναλήψεις σας.
Οι αναλήψεις που δεν έχουν ολοκληρωθεί, θα έχουν τη επιλογή «ακύρωση». Κάνοντας κλικ στην επιλογή Ακύρωση, το αίτημά σας θα τερματιστεί και τα χρήματα θα επιστρέψουν στο λογαριασμό σας
Σχόλια
0 σχόλια
Πραγματοποιήστε είσοδο για να αφήσετε ένα σχόλιο.